Belépés 0

Szerződési feltételek

Alkalmazások

  • Minden adat, amely a felhasználók és az Webáruházunk között mozog (oda és vissza is) 256-bites titkosítással van állítva, mert az összes API végpontunk csak TLS/SSL-en keresztül érhető el.
  • Minden felhasználói adat titkosítva van tárolva, email címek, jelszavak, számlázási adatok, API kulcsok.
  • Szervereink 99.9% vagy a fölötti rendelkezésre állással üzemelnek. Folyamatosan monitorozzuk és naplózzuk AWS-en kívüli szolgáltatásokkal a rendszerünket és odafigyelünk bármilyen hibára vagy anomáliára, ami veszélyeztetné a szolgáltatásunk megfelelő működését.

Fizetések kezelése

Nem tárolunk semmilyen bankkártya adatot. A kártyás fizetések a Unicredit Bankon keresztül történnek, kezeléséhez a FirsData cég  biztosítja a hátteret., amely olyan fizetési megoldásokat nyújt a felhasználók számára, ami megfelel minden PCI követelménynek.


Kérdések

Ha van még kérdése a biztonsággal kapcsolatban, vagy talált egy biztonsági rést, kérjük lépjen kapcsolatba velünk a security@nold.io email címen.







Általános szerződési feltételek

A szerződési feltételek nyelve: Magyar

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum (ÁSZF) az állandó https://bevachip.hu/szerzodesi-feltetelek/ url-en bármikor visszakereshető.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

Üzemeltetői adatok ismertetése
Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
A kínált termékek kategória besorolása
Rendelési információk ismertetése
A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
Rendelés lépéseinek bemutatása
A megrendelt termék / házhozszállítás díjának fizetésének ismertetése
Házhozszállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
Házhozszállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Az elállási jog ismertetése
Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
Adatkezelési információk


1: Üzemeltetői adatok

Cégnév Be-Va Chip Kft.
Székhely 1213 Budapest Festő u. 30
Adószám 12278882-2-43
Cégjegyzékszám 01-09-661969(jegyezte Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság)
Bankszámlaszám 10300002-20182522-00003285
Békéltető testület Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület,
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Elektronikus elérhetőség      ugyfelszolgalat@bevachip.hu




Tárhelyszolgáltató

Cégnév Webdoc Technology Kft.
Székhely 4461 Nyírtelek, Dózsa György u. 1/A
Adószám 32090581-2-15
Cégjegyzékszám                 15-09-090511


Áruátvételi módok:



  • Kiszállítás futárszolgálattal. Az érvényes díjszabás a lenti táblázatban olvasható.

Fizetési feltételek:

  • A fizetés irodánkban történő áru átvételekor kizárólag előreutalással, vagy Online Bankkártyás fizetéssel
  • Házhozszállítás esetén, utánvét fizetéssel a futárnak csak készpénzzel.
  • Előre átutalással, ez esetben a proforma számlát előre elküldjük Önnek email-ben. Az átutaláskor kérjük a rendelés sorszámát minden esetben írják bele a megjegyzés rovatba! A megrendelt termékek és az eredeti számla, a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után vehetőek át.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • Notebookok
  • GSM készülékek
  • Navigációs készülékek
  • Számítógép alkatrészek
  • Táblaszámítógépek
  • Szoftverek
  • Notebook, navigáció, telefon kiegészítők, tartozékok.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, azaz tartalmazzák a törvényben előírt 27% áfát, ha ettől eltérne az ár azt külön feltüntetjük.  Áraink a házhozszállítás díját nem tartalmazzák, a szállítási díj a rendelés végén számítódik fel. Szállítási díjainkról lentebb olvashat a házhozszállítás díjszabása menüpontban. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! 


 Rendelési információk

A vásárláshoz regisztráció szükséges, ehhez a Vásárló nevére, e-mail címére, telefonszámára, szállítási- és számlázási címére van szükség. 
Személyes adatait, az Adatkezelés menüpontban leírtak alapján kezeljük.

Nem áll módunkban 0% áfás számlát kiállítani semmilyen adószámhoz kötött külföldi cég nevére, sem magánszemélynek, valamint nem áll módunkban áfa visszaigénylő papírt sem kitölteni, illetve ezzel kapcsolatos ügyeket intézni !

A rendelés vevő általi leadása nem jelent a felek között érvényes szerződést. Ehhez előbb meg kell bizonyosodnunk róla, hogy az adott terméket cégünk le tudja-e szállítani ezután igazoljuk vissza hivatalosan a rendelést.


A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 19 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított két-három munkanapon belül.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére 14 munkanapon belül.Önnek a rendelés teljes folyamata alatt jogában áll bármikor elállni vásárlási szándékától, a hatályos jogszabályoknak megfelelően.

 Rendelés menete:

  1. A megvásárolni kívánt terméket, termékeket helyezze a kosarába a termék neve mellett található Kosárba gombbal.
     
  2. Ha megvan a kiválasztással, az oldal felső, átlátszó csíkján található kosár:x tétel gombbal tudja kosarának tartalmát megtekinteni. 
    Amennyiben szeretné a mennyiségeket módosítani, akkor a kék négyzetben található tételszám átírásával teheti ezt meg, majd a Kosár újraszámolás gombbal láthatja az így módosított árat. 
    Ha ezzel is megvan nyomja meg a Folytatás gombot.
     
  3. Ha eddig nem jelentkezett be az oldalunkra, akkor most kell megtennie az email címe és kódja alapján.  
    Ha még nem regisztrált felhasználónk, kérjük regisztráljon az Amennyiben még nem regisztrált felhasználónk, kattintson ide! hivatkozással.
    Elfelejtett kódját az Amennyiben elfelejtette a jelszavát, kattintson ide! hivatkozással kérheti ki email címére.
     
  4. Ha sikerült belépni, a Rendelés összesítőben láthatja rendelésének utolsó fázisát, ahol kérjük ellenőrizze adatait és megrendelését. Adatait a profil oldalon bármikor megváltoztathatja.
    Rendben talált információk esetén a Rendelés véglegesítése gombbal elküldheti rendelését, ahol egy felugró ablak jelzi a sikeres leadást.

 

A megrendelt termék / házhoz szállítási díjának fizetési módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.

A számlát és a garancia levelet a csomag NEM tartalmazza, minden esetben e-mailben, online küldjük ki környezetünk megóvása érdekében.

 
Házhozszállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a Sprinter GLS és kérés esetén az MPL  futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! A kötelező MPL szállítást kérés esetén az MPL kötelező árain teljesítjük. Azonban külön szerződést nem kötöttünk egyedileg szállítjuk be a Postának a csomagokat. Ez esetben a szállítás várhatóan hosszabb ideig tart.Ha MPL szolgáltatást igényel kérem tüntesse fel kérését a rendelés végi szövegdobozban.

 

Házhozszállítás díj utánvét esetén 2900 Ft
(
Magyarország területén belül)

Házhozszállítás díj átutalás esetén 2900 Ft
(
Magyarország területén belül)

Házhozszállítás díj előre utalás esetén 2900 Ft
(
Magyarország területén belül)

Házhozszállítás díj bankkártya online esetén 2900 Ft
(
Magyarország területén belül)

Nagyméretű (leghosszabb oldal + a két rövidebb oldal összegének kétszerese nagyobb mint 3 méter), vagy Nehéz (több mint 40 kg), Termékek szállítási árképzése minden esetben egyedi.
Ezeknek a termékeknek a szállítását csak saját járművel vagy csak személyes átvétellel tudjuk megoldani. A szállítás minimális összege nettó 15.000 Ft távolságtól és üzemanyag ártól függően változik.
A díjat minden esetben a rendelés visszaigazolása előtt egyeztetjük.

GLS CsomagPont árak

Egyszerű árképzés – csak a csomag mérete számít!

A méret meghatározásánál figyelembe kell venni, hogy a körméret (leghosszabb oldal + a két rövidebb oldal összegének kétszerese) nem haladhatja meg a 3 métert.

Öt méretkategória - XS-től az XL-ig, amelyek gyorsan és egyszerűen meghatározhatóak egy erre a célra létrehozott, speciális mérőszalag segítségével. A csomag súlya nem haladhatja meg a 40 kg-ot.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján, Önt a Be-Va Chip Kft. (székhelye: 1213 Budapest, Festő u. 30, cégjegyzékszáma: 01-09-661969) vállalkozás, az elállási, szavatossági, illetve jótállási jogainak érvényesíthetősége tárgyában, az alábbiakról tájékoztatja.

I. Elállási jog:

Ön 14 (tizennégy) napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Az elállási határidő az attól a naptól számított 14 (tizennégy) nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Több termék szolgáltatása esetén, az elállásra nyitva álló határidő attól a naptól számított 14 (tizennégy) nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi, több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatása esetén pedig a határidő kezdete az a nap, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.

Az elálláshoz szabadon letölthető formula engedélyezett.
A  fogyasztó elállási/felmondási  jogát gyakorolhatja a nyilatkozat minta útján vagy az erre  vonatkozó egyértelmű nyilatkozattal.
A fogyasztó az elállási jogát  a szerződés megkötésének  napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
Írásos elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül
Elállás esetén a fogyasztót a termék visszaküldésének a költsége terheli, kivéve, ha a Cégünk vállalta  e költségek viselését.
Ha szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetén  a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó a felmondás jogát,
úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.


45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § szerint a fogyasztó NEM gyakorolhatja elállás jogát, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
(pl.: lázmérő, fülhallgató, fejhallgató, headset, mikrofon, billentyűzet, egér, egérpad, borotva, epilátor, borotvához szita, borotvafej, villanófényes szőrtelenítő (IPL); arctisztító kefe, bőrradírozó, fogkefe, fogkefe fej, szájzuhany, , manikűr/pedikűr készülékek és tartozékaik, hajformázók ,hajvágó, szakállformázó, testszőrzet nyíró, fül/orr szőrnyíró, masszírozó és segédeszközeik, VR szemüveg és/vagy headset, aktivitásmérő, okosóra”, vérnyomás- és/vagy pulzusmérők, alkoholszonda, inhalátor, cumi és cumisüveg)
Az európai jog a szoftverértékesítésre alapvetően biztosítja az elállás jogát. Azonban ez a jog kizárható, és általában ki is van zárva a felnyitott dobozos szoftverek, illetve a digitális tartalmak esetében, amint azokat már a végfelhasználó rendelkezésére bocsátották.  

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postai, vagy elektronikus levél útján) az alábbi címre:
Be-Va Chip  Kft.
postacím: 1214 Budapest Festő utca 31.
elektronikus levélcím: ugyfelszolgalat@bevachip.hu
Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
Elállás esetén a terméket eredeti csomagolással ,újszerű állapotban kell visszaszolgáltatni.
Elállásra nincs mód ha a termék sérült , nem működőképes, vagy az azonosításhoz szükséges matricák sérültek, hiányosak.
A 14 nap pénz visszafizetési garancia, csak a fogyasztókra vonatkozik, céges vásárlás esetén az nem vehető igénybe.
 

Az elállás joghatásai:
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az összeg 14 napon belüli visszautalását alkalmazunk,  e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni vagy átadni. Az átadás helye, illetve a visszaküldés címe a Be-Va Chip Kft. 1214 Budapest Festő utca 31. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 (tizennégy) napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. E költségek legmagasabb becsült összege bruttó 10.000,-Ft.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.


II. Kellékszavatosság, termékszavatosság és a jótállás:

1, Kellékszavatosság
- Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Be-Va Chip Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint.
- Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
- Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
- Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Be-Va Chip Kft. vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.


2. Termékszavatosság
- Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
- Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
- Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
- Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
- Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
- A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás
- Milyen esetben köteles jótállásra a Be-Va Chip Kft.?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján, a Be-Va Chip Kft. jótállásra köteles.
- Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Cégünk a jótállási jegyen feltüntetett időtartamú jótállást vállal, melyet úgy érvényesíthet, ha a terméket székhelyünkre visszajuttatja. Amennyiben a gyártói garancia esetleg ennél hosszabb időtartamra vonatkozik, abban az esetben a fennmaradó időben a vásárló a gyártó márkaszervizében tudja erre irányuló igényét érvényesíteni
- Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
- Milyen formában adjuk a jótállási jegyet?
Környezetvédelmi okokból kifolyólag a jótállási jegyet minden esetben elektronikus úton küldjük ki a vásárlónak. Ezzel, illetve a terméken szereplő szériaszámmal jogosult nálunk esetleges jótállási igényét érvényesíteni. Amennyiben ragaszkodik a kinyomtatott jótállási jegyhez, természetesen ezt is meg tudjuk oldani.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Az utánvéttel visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatási költsége is a vevőt terheli!
A kicserélt termék futárral való visszaküldésének költségét már az eladó vállalja.
 


Adatkezelés

A webáruház használata során a Be-Va Chip Kft.  részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Be-Va Chip Kft. alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez).
Adatvédelmi nyilatkozatunkat rendelése lezárása előtt el kell olvasnia és elfogadnia.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).
Ezen adatokat a Be-Va Chip Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. 

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Be-Va Chip Kft. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Be-Va Chip Kft. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a bevachip@bevachip.hu email címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A www.arukereso.hu (arukereso.hu Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 13282156-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-727285) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mail címe, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat az arukereso.hu Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.


Bankkártyás fizetés

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.


Szerződéskötés technikai feltétele
A rendelés vásárló általi jóváhagyása fizetési kötelezettséggel jár.

Szükség szerint a vásárlói panaszokkal az alábbi testülethez fordulhatnak.

A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31




változás 2021.01.01-től a jótállásra, szavatosságra vonatkozó jogszabályok módosítása.

Mit nevezünk jótállásnak?

A jótállás folyamata alatt azt értjük, amikor a jótállást nyújtó fél (kereskedő) felelős a hibátlan teljesítésért a jótállás időtartama alatt és ez alól csak akkor mentesül, amennyiben bizonyítani tudja, hogy felmerülő minőségi kifogás esetén a hiba a teljesítés után a fogyasztó által következett be. (pl. a termék nem rendeltetésszerű használata)

Jótállási kötelezettsége kétféle módon keletkezhet:

  1. Kötelező jelleggel jogszabályon alapuló kötelezettség

Kötelező jótállás esetén a jótállás időtartama a 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év, 250 000 forint eladási ár felett három év.

  1. Önkéntesen a szerződő felek között megállapodáson alapuló kötelezettség

Szerződéses jótállásnál a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban rögzített határidő a mérvadó.

A jótállásra vonatkozó kötelezettségek feltételeit a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmazza.

A rendeletet csak az alábbi esetekben kell alkalmazni:

  • A Ptk. szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott termékre vonatkozó jótállás esetén.
  • A rendelet 1. mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek adás-vétele esetén. 

Fontos, hogy a jótállás fogalma nem összekeverendő a szavatosság fogalmával, hiszen míg az előbbi esetében a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a hiba nem minőségből eredeztethető, utóbbi esetben a fogyasztót terheli ez a kötelezettség.

Amit a szavatosságról tudni kell

A szavatosság esetén két típust különböztetünk meg:

  1. kellékszavatosság
  2. termékszavatosság

A kellékszavatosság esetében bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (a kereskedő) kellékszavatossági felelősséggel tartozik a termék hibájáért, magyarán már a vásárláskor a termékben meglévő hiba miatt bekövetkező problémáért.

A termékszavatosság fogalma azt jelenti, hogy a kereskedő által a fogyasztónak eladott termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól a termék hibájának javítását (megfelelő határidőn belül) vagy a termék kicserélését.

A kereskedőt a kellék és – termékszavatosság is az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli.

Arra viszont érdemes odafigyelni, hogy míg a jótállás esetén a jótállásra kötelezettnek (tehát  a kereskedőnek) az egész jótállás időtartamára vonatkozólag kell bizonyítania, ezzel szemben a két éves kellékszavatosság esetében ez csak az első hat hónapban van így. (Ezt követően a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a termék már eleve hibás volt.)

A jótállást illetően három nagy változás lépett érvénybe 2021. január 1-től.

A jótállási idő változása

Az 1 éves egységes jótállási időtartam a termék árától függően sávosan változott:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
  • 250 000 forint eladási ár felett 3 év.

 

A jótállási határidő továbbra is a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásától számít, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Új szabályként lép életbe, hogy amennyiben a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

Amennyiben a fogyasztási cikk javításra szorul, úgy a javítási idővel meghosszabbodik a jótállás időtartama a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

A kereskedőnek így minél inkább érdeke, hogy a lehető legrövidebb időn belül megtörténjen a javítás.

Pontosított jótállási javítási határidők

Lássuk, hogy milyen változásokra számíthatunk a javítási határidőkkel kapcsolatban:

  • 15 napos határidő betartása

A 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet 5. §-a alapján a kereskedőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Amennyiben ez meghaladja a 15 napot, úgy a kereskedő köteles a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni a javítás vagy csere várható időtartamáról.

A tájékoztatás formája történhet elektronikus úton, amennyiben a fogyasztó ehhez előzetesen hozzájárult.

  • Nem javítható a termék

Előfordulhat, hogy a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a kereskedő megállapítja, hogy a fogyasztási cikk nem javítható. Ebben az esetben, feltéve ha a fogyasztó nem rendelkezik eltérően, a kereskedő köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni.

Amennyiben a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a kereskedő köteles a vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

  • Nem sikerül 30 napon belül kijavítani a terméket

Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény kereskedő részére való közlésétől számított 30. napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a kereskedő köteles a fogyasztási cikket a 30 napos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni.

  • A termék negyedszer is elromlik

Olyan eset is adódhat, hogy a a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk 3 alkalommal történő kijavítást követően ismételten meghibásodik. Ebben az esetben – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – például nem igényli a vételár arányos leszállítását és nem kívánja a fogyasztási cikket a kereskedő költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a kereskedő köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni.

Amennyiben a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a kereskedő köteles a vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

 

 

  • A fogyasztó dönti el, hova fordul a javításért

A 2021. január 1-et követően vásárolt, kötelező jótállás alá tartozó termékek esetében a fogyasztónak jogában áll máshol megjavíttatni a terméket, választása szerint a kereskedő vállalkozásának székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén, illetve a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javító szolgálatnál.

  • A csomagolás megőrzésére nincs szükség a jótálláshoz

Egy kifejezetten érzékeny kérdést oldott meg azáltal a jogalkotó, hogy kimondta –  a jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem feltétele a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.

 

 

Az elektronikus jótállási jegy bevezetése

A kereskedők számára egyúttal kedvező, hatályba lépő jogszabály-módosítás lehetővé teszi, hogy a kereskedő a jótállási jegyet elektronikus úton (elektronikus aláírással ellátva) is átadhatja a fogyasztó részére. 

Amennyiben a kereskedő ezt a lehetőséget választja, úgy eleget kell tennie a rendelet jótállási jegyre vonatkozó előírásainak is, amelyek a következők:

  • a vállalkozás nevét, címét,
  • a fogyasztási cikk azonosítására alkalmas megnevezését és típusát, valamint – ha van – gyártási számát,
  • a gyártó nevét, címét, ha a gyártó nem azonos a vállalkozással,
  • a szerződéskötés, valamint a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásának vagy – a vállalkozás vagy közreműködője általi üzembe helyezés esetén – a fogyasztási cikk üzembe helyezésének időpontját,
  • a fogyasztó jótállásból eredő jogait, azok érvényesíthetőségének határidejét, helyét és feltételeit, továbbá
  • az arról szóló tájékoztatást, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti,
  • a vállalkozás bélyegző lenyomatát és a kiállítás során a képviseletében eljáró személy aláírását, elektronikus dokumentumon való átadás esetén az elektronikus aláírást.

A kereskedő köteles legkésőbb a termék átadását vagy üzembe helyezését követő napon a jótállási jegy elektronikus úton való átadására.

A kereskedő rendelkezhet arról, hogy a jótállási jegyet elektronikus dokumentumként közvetlen elküldésével (e-mailben) vagy letöltést biztosító elérési cím (URL) formájában bocsátja a fogyasztó részére, az utóbbi esetben azonban biztosítania kell a letöltési cím elérhetőségét és az elektronikus jegy letölthetőségét a jótállási időtartam végéig nem szüntetheti meg.

Bármilyen felmerülő jogvita esetén a kereskedőnek azt is kötelessége bizonyítania, hogy a fentebb leírt kötelezettségeknek eleget tett, tehát folyamatosan letölthető volt a jótállási jegy a jótállási időtartamra alatt.



A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Be-Va Chip Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.