Nemcsak PC-ről vagy Macről, de táblagépről és telefonról is hozzáférhet a megszokott Office-alkalmazások legújabb verziójához.
A doboz telepítő médiát nem tartalmaz! Windows 10-nél régebbi operációs rendszerre nem telepíthető!
Online tárolhatja, szinkronizálhatja és oszthatja meg fájljait, így azok mindig naprakészek lesznek. Emellett valós időben szerkesztheti másokkal együtt a dokumentumokat.
A lépésenkénti útmutatót követve gyorsan beállíthatók a felhasználók, és megkezdhető a szolgáltatások használata. Az Office 365 pedig elvégzi az informatikai teendőket.
Az Office nyújtotta előnyöket akár több PC-n, Mac gépen, Windows-táblagépen, iPad®- és Android™-táblagépen, valamint a legtöbb mobileszközön kihasználhatja. Az Office felhasználónként 5 PC-re vagy Mac gépre, valamint 5 táblagépre (Windows, iPad vagy Android) és 5 telefonra telepíthető.
Vállalati színvonalú levelezőszolgáltatást vehet igénybe a funkciókban gazdag, jól ismert Outlook-munkakörnyezetben, amely az asztalról vagy webböngészőből érhető el. Felhasználónként 50 GB méretű postaláda áll rendelkezésére, és akár 150 MB-os mellékleteket is küldhet.
A OneDrive Vállalati verzió minden felhasználónak 1 TB-nyi személyes, OneDrive-tárhelyet nyújt, amely bárhonnan és bármilyen eszközzel elérhető. Ezáltal könnyedén oszthat meg dokumentumokat a szervezetén belüli és kívüli felhasználókkal, és megadhatja azt is, hogy ki láthatja és ki szerkesztheti az egyes fájlokat.
Hanggal és videoképpel kiegészített online értekezleteket tarthat, egyetlen kattintással megoszthatja a képernyő tartalmát, és HD minőségű videokonferenciákat indíthat.
Csapattagjai kapcsolatot tarthatnak egymással az Office 365 Microsoft Teams munkaterületén, ahol a csevegési lehetőségek, a tartalmak, a személyek és az eszközök mind megtalálhatók, így csapatai mindenhez azonnal hozzáférnek, amire csak szükségük van.
Első vonalbeli dolgozói (firstline workers) a Microsoft Teams segítségével ütemterveket készíthetnek, feladatokat rendelhetnek hozzá, és más, a munkához kapcsolódó appokhoz és erőforrásokhoz csatlakozhatnak.
A Yammer-alapú együttműködési szoftverek és üzleti alkalmazások lehetővé teszik, hogy alkalmazottai a megfelelő személyekkel lépjenek kapcsolatba, információkat osszanak meg a csapatok között, és projektek alapján szervezzék a teendőket, hogy gyorsabb és eredményesebb legyen a munka.
A csapatwebhelyekkel tájékoztathatja és motiválhatja a szervezetét, és a összekapcsolhatja a felhasználókat a tartalmakkal, az ismeretekkel és a folyamatokkal. Mondandóját tetszetős kommunikációs webhelyek segítségével adhatja közre.
Word-, OneNote-, PowerPoint- és Excel-dokumentumokat hozhat létre és szerkeszthet a böngészőben.
A Planner megkönnyíti csapatának az új tervek létrehozását, a tevékenységek rendszerezését és hozzárendelését, a fájlok megosztását, a folyamatban lévő munkák megbeszélését és a haladási állapot frissítését.
Az Office 365 új Sway appjával játszi könnyedséggel lehet tetszetős interaktív webes jelentéseket, bemutatókat, hírleveleket, oktatóanyagokat és más tartalmakat készíteni közvetlenül telefonról, táblagépről vagy böngészőből. A swayek egyszerűen megoszthatók másokkal, és bármilyen eszközön remekül mutatnak.
Az Office 365-ben személyre szabott információkkal teret adhat a kreativitásnak a szervezetben. A Microsoft Graph hatékonyságát kihasználva tartalmakat és szakértelmet fedezhet fel, a kapcsolati és együttműködési mechanizmusok segítségével. Intelligens keresést végezhet számos különböző felületen, beleértve a SharePointot, a Delve-et és az Office-alkalmazásokat.
A Microsoft Flow segítségével az appokat és a szolgáltatásokat összekötő automatikus munkafolyamatokat alakíthat ki, amelyek például értesítéseket küldenek, szinkronizálják a fájlokat és adatokat gyűjtenek – programozás nélkül.
A PowerApps segítségével gyorsan készíthet és tehet közzé egyéni üzleti appokat a weben és mobileszközökön. Választhat a sablonok közül, de nulláról kiindulva is építkezhet az üzleti adatokra – programozás nélkül.
Az Office 365-höz készült Microsoft FastTrack ügyfélsikerességi szolgáltatást arra terveztük, hogy segítségével zökkenőmentesen és biztonságosan térhessen át az Office 365-re, és gyorsabban fel tudja ismerni az üzleti értéket.
Felfedezheti a lehetőségeket, sikeres bevezetést tervezhet, és saját tempójában egészítheti ki rendszerét új felhasználókkal és funkciókkal. Gyakorlati tanácsok, eszközök, források és az Office 365 sikeréért elkötelezett szakértők állnak rendelkezésére.
A FastTrack erőforrásai és szolgáltatásai a legalább 150 Office 365 Vállalati prémium verziós licenccel rendelkező ügyfeleknek érhetők el.
Törekszünk a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak. A jelzett szállítási idők külső tényezők miatt néhány esetben nem teljesülhetnek, nem tekinthetők véglegesnek.
Csoport | Irodai alkalmazás |
Súly | 0.05 kg |